Procedura Zwrotu i Wymiany
INFORMACJE DOTYCZĄCE KORZYSTANIA Z PRAWA ODSTĄPIENIA OD UMOWY
Prawo do odstąpienia od umowy:
Klient naszego sklepu, będący konsumentem w myśl przepisów kodeksu cywilnego ma prawo odstąpić od umowy zawartej na odległość w terminie 14 dni bez podania jakiejkolwiek przyczyny. Termin do odstąpienia od umowy wygasa po upływie 14 dni od dnia dostarczenia przesyłki. Aby skorzystać z takiej możliwości, powinni Państwo poinformować nas o odstąpieniu od umowy w drodze jednoznacznego oświadczenia (na przykład pismo wysłane pocztą, lub pocztą elektroniczną).
Aby zachować termin do odstąpienia od umowy, wystarczy, aby wysłali Państwo informację dotyczącą wykonania przysługującego Państwu prawa przed upływem terminu 14 dni.
Skutki odstąpienia od umowy:
W przypadku odstąpienia od umowy następuje zwrot dokonanych przez Państwa płatności, nie później niż 14 dni od dnia, w którym otrzymaliśmy zwracany towar (data stempla). Zwrotu płatności dokonamy w formie przelewu tradycyjnego.
ZWROT
1.Wypełnić formularz "Odstąpienie od umowy"
2. Spakować zwracany towar.
3. Dołączyć potwierdzenie zakupu: paragon lub fakturę (opcjonalnie skan dokumentu).
4. Dołączyć odstąpienie i potwierdzenie transakcji.
5. Zabezpieczyć paczkę przed wysyłką.
WYMIANA
1.Wypełnić formularz "Wymiana",
2.Dokonać zakupu towaru na wymianę, nie uiszczając opłaty; a jako opcję dostawy wybrać: Odbiór Osobisty. W uwagach proszę dopisać frazę "Wymiana"
UWAGA:Wybór opcji odbioru osobistego jest technicznie powiązany z systemem rezerwującym towar na wymianę.
3. Zrealizować przelew za ponowną wysyłkę towaru według poniższego schematu:
Koszt ponownej wysyłki: 10 zł (k1)
Koszt różnicy : xx zł (k2)
PLN RAVEN Sport Sp. z o.o.
Zabłocie 23/10, 30-701 Kraków
Kwota: k1+k2 zł
Tytuł: Wymiana zamówienie xxxxx
Numer konta do wpłat: 13 1240 4588 1111 0010 8577 3663
4. Spakować zwracany towar.
5. Dołączyć potwierdzenie zakupu: paragon lub fakturę (opcjonalnie skan dokumentu).
6. Dołączyć odstąpienie i potwierdzenie transakcji.
7. Zabezpieczyć paczkę przed wysyłką.
* Potwierdzeniem transakcji jest paragon bądź faktura. Jeżeli klient nie posiada takiego dokumentu, potwierdzeniem jest przelew bankowy bądź wiadomość e-mail z informacja o wygranej aukcji.
** Brak odstąpienia bądź podania numeru konta do korekty, powoduje wydłużenie korekty za zwracany towar.
Tak przygotowaną paczkę prosimy odesłać do nas na adres:
E-moko.pl
ul. Zabłocie 23/10
30-701 Kraków
z dopiskiem
"Zwrot" lub "Wymiana"
(zależnie od potrzeby)
Wszelkie niezgłoszone uszczerbki towaru, wynikające z niezabezpieczenia produktu przed zwrotem, zostaną doliczone do kosztów kupującego.
Koszty za wysyłkę pozostają po stronie klienta.
Nie przyjmujemy zwrotów oraz reklamacji stacjonarnie.
WZÓR FORMULARZA "ODSTĄPIENIE OD UMOWY"
WZÓR FORMULARZA "WYMIANA"