Darmowa dostawa od 99,00 zł
Zapisz na liście zakupowej
Stwórz nową listę zakupową

Procedura Zwrotu i Wymiany

INFORMACJE DOTYCZĄCE KORZYSTANIA Z PRAWA ODSTĄPIENIA OD UMOWY
 
Prawo do odstąpienia od umowy:
Klient naszego sklepu, będący konsumentem w myśl przepisów kodeksu cywilnego ma prawo odstąpić od umowy zawartej na odległość w terminie 14 dni bez podania jakiejkolwiek przyczyny. Termin do odstąpienia od umowy wygasa po upływie 14 dni od dnia dostarczenia przesyłki. Aby skorzystać z takiej możliwości, konsument musi poinformować nas o odstąpieniu od umowy w drodze jednoznacznego oświadczenia. Informację o odstąpieniu od umowy należy wysłać drogą elektroniczną. Przygotowaliśmy dla Państwa procedurę zwrotu oraz dokumenty, które znacząco wpływają na przyspieszenie realizacji procesu.

Skutki odstąpienia od umowy:
W przypadku odstąpienia od umowy następuje zwrot dokonanych przez Państwa płatności, nie później niż 14 dni od dnia, w którym otrzymaliśmy zwracany towar (data stempla). Zwrotu płatności dokonamy w formie takiego samego sposobu płatności jaki został użyty w pierwotnej transakcji lub w formie przelewu tradycyjnego.

Procedura ZWROTU towaru:

  1. Wypełnić Elektroniczny formularz zwrotu, dostępny pod adresem https://e-moko.pl/returns-open.php (ZALECANE) lub formularz "Odstąpienie od umowy" Kliknij aby pobrać formularz.
  2. Spakować zwracany towar.
  3. Dołączyć do paczki dokumenty:
    • potwierdzenie zakupu: paragon lub fakturę (opcjonalnie skan dokumentu),
    • podpisany druk formularza zwrotu lub odstąpienia od umowy .
  4. Nakleić etykietę zwrotną ( lub w przypadku wybrania opcji wysyłki własnej- nadać paczkę i nakleić etykietę).
  5. Napisać "ZWROT" na przygotowanej paczce.
  6. Nadać paczkę w wyznaczonym terminie na adres:

    Raven Sport Sp. z o.o. | E-MOKO
    Panattoni City Logistics Parks
    Ul. Cementowa 10
    31-983  Kraków
    tel.: 666 734 557
    mail:  esklep@e-moko.pl

Prosimy o dołożenie wszelkich starań, w celu zabezpieczenia produktów odsyłanych przed zniszczeniem. Wszelkie niezgłoszone uszczerbki towaru, wynikające z nienależytego zabezpieczenia produktu przed zwrotem, zostaną doliczone do kosztów kupującego.
Koszty za wysyłkę pozostają po stronie klienta.
Nie przyjmujemy zwrotów oraz reklamacji stacjonarnie.

Dbamy o Twoją prywatność

Sklep korzysta z plików cookie w celu realizacji usług zgodnie z Polityką dotyczącą cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do cookie w Twojej przeglądarce. Więcej informacji na temat warunków i prywatności można znaleźć także na stronie Prywatność i warunki Google.

Zamknij
pixelpixel